wtorek, 23 września 2014

pierwszy raz


Ten tag powstawał w bólach: pierwszy raz usiłowałam przeszyć papier maszynowo, niezbyt dobrze to wyszło  więc postanowiłam go trochę zmediować i wtedy odkryłam,  że pasta strukturalna po prostu się skończyła.
Zastosowałam więc po raz pierwszy sól kuchenną i z efektu jestem całkiem zadowolona.
Nie pozostaje mi nic innego, tylko wziąć udział w wyzwaniu na blogu tricksartist: sztukateria-12: pierwszy raz
I am also playing along with craft hoarders anonymous challenge: who loves school and office supplies-
I have used staples.



  Our Blog Badge

9 komentarzy:

  1. Just beautiful, love the colors! Thanks for joining us at Craft Hoarders Anonymous!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetnie wyszły przejścia kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Simply beautiful tag! I really love the feminine feel and the colors. Thanks for joining us at CHACB.

    OdpowiedzUsuń
  4. Your tag is just so beautiful! Thanks for joining us at Craft Hoarders Anonymous!

    OdpowiedzUsuń
  5. Just beautiful! I love the background and the gorgeous colors you used here! Thanks for sharing it with us at Craft Hoarders Anonymous!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your tag, love the colors you used. Thanks for joining us at Craft Hoarders Anonymous!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful Tag, love all the fabulous details. Thanks for sharing with us at Craft Hoarders Anonymous!

    OdpowiedzUsuń
  9. Your colors are fabulous! I am always in awe of the color and texture that you achieve! Thanks for joining us at Craft Hoarders Anonymous!

    OdpowiedzUsuń

THANK YOU SO MUCH FOR LEAVING YOUR SWEET COMMENT